سلامت خانواده

هر آن چیزی ک برای داشتن یک زندگی سالم نیاز خواهید داشت.

سلامت خانواده

هر آن چیزی ک برای داشتن یک زندگی سالم نیاز خواهید داشت.

این وبلاگ برای دسترسی شما ب مطالب مفید و برتر موجود در وب طراحی شده است که در یک مجموعه عرضه میشود.امید است تا تک تک خانواده ها بسلامتی در کشور عزیزمان زندگی کنند.

طبقه بندی موضوعی

تاخیر سن ازدواج

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

پسران به دلیل نداشتن مسکن، و موقعیت‌اشتغال و ادامه‌تحصیلی که خودشان دارند از ازدواج دوری می‌کنند و تصمیم می‌گیرند تا سن ۳۰ سالگی مجرد مانده و بعد در شرایطی کاملاً مناسب ازدواج کنند. این‌همه در حالیست که برخی والدین نگران فرزندان‌شان و به خصوص دختران هستند چرا که دوست ندارند بعد از مرگ آنها ازدواج کنند و کسی نباشد که در راستای انتخاب همسر و زندگی، آنها را راهنمایی کند، درمقابل گفته‌می‌شود دختران تمایلی به ازدواج ندارند چون احساس می‌کنند تأهل برای آنها و آینده و پیشرفتشان سد است. به عقیدهٔ برخی کارشناسان درگذشته، پدر و مادر، احساس مسئولیت بیشتری می‌کردند ولی در حال حاضر این احساس مسئولیت کاهش یافته و فضای سنتی از بین رفته‌است، و مسئولیت‌پذیری پدر و مادر کمتر شده‌است و درنتیجه مشکلاتی، مانند مسکن در این راستا وجود دارد که سن ازدواج را در کشورِایران، بالاتر می‌برد.



منبع:«افزایش سن ازدواج دختران ایرانی؛». Aviny.com.

  • مهدی محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی